Humanitas Thuisadministratie

non-profit organisatie
Financieel

Thuisadministratie

Helpt je met het op orde brengen én houden van je financiën en administratie.

Het oppakken van je financiën of administratie is niet altijd makkelijk. Door verschillende omstandigheden kun je het overzicht kwijtraken. Als je bijvoorbeeld weinig inkomen hebt, gaat scheiden of je baan kwijtraakt. Dan kan het gebeuren dat er dozen vol bankafschriften op je wachten en rekeningen blijven liggen. Blijf niet te lang rondtobben. Humanitas Thuisadministratie is er speciaal voor.

Een vrijwilliger helpt je je financiële zaken op orde te brengen en te houden. Niet één keer, maar wekelijks. Samen maak je een overzicht van je administratie, je inkomsten en uitgaven. Ook helpen we je een weg te vinden bij instanties en gaan na waar je recht op hebt. Zodat je weer controle krijgt en zelf verder kunt.

Hoe gaat het?

Je meldt je aan bij de coördinator in jouw gemeente. In een eerste gesprek bespreken we je vraag en kijken we waarin een vrijwilliger je kan ondersteunen. Vervolgens gaan we samen met jou aan de slag om overzicht te krijgen in je administratie. Onze vrijwilligers doen dat met plezier en zijn hiervoor opgeleid. We gaan na wat jij nodig hebt en zorgen ervoor dat jij zelf verder kunt. Na een korte tijd voelen veel mensen zich al enorm geholpen en na een langere periode kunnen zij zelfstandig verder. Dat geldt vast ook voor jou!

Samen aan de slag met een vrijwilliger

Zodra er een vrijwilliger beschikbaar is zal deze regelmatig bij jou thuis komen om samen met jou de administratie weer op orde te krijgen. Het doel is dat je na enige tijd weer zelf de administratie kunt doen.

Wil je ook grip op je financiën en administratie krijgen?

Neem dan contact op met de coördinator: Gea Bouwers g.bouwers@humanitas.nl of bel met 06-23933004.

Wie

Jongeren
Volwassenen
Senioren
Rolstoelvriendelijk

Contact

Neem contact op met Gea:

Gea Bouwers
Contactpersoon
-5